فروش حفاظ شاخ گوزنی در قم-حفاظ شاخ گوزنی در قم

فروش حفاظ شاخ گوزنی در قم-حفاظ شاخ گوزنی در قم

🌟🌟09195900029-02166675369🌟🌟

♦️ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی در قم

در بسیاری از موارد، افراد از ضایعات آهن نرده هایی بی کیفیت و در عین حال نا زیبا برای ساختمان خود درست می کنند.

این کار علاوه بر اینکه زیبایی ساختمان شما را بر هم میزند، چنان کارایی مفیدی هم نخواهد داشت.

نرده شاخ گوزنی به دلیل تراکم شاخه های آن، قابلیت ورود از لابه لای آن را به صفر رسانده است.به این صورت از ایمنی بسیار بالایی بر خوردار است.

در رابطه به متریال این نرده میتوان گفت که جنس حفاظ ها استفاده نشده و خام می باشد.در ساخت این نرده ها معمولا از میلگرد نو شماره 10 استفاده می شود.

بعد از نصب به هیچ وجه در اثر فشار و یا کشش، دچار پیچش و خمش نمی شوند. این نرده ها با قطر مناسبی که برای آنها در نظر گرفته شده است.

به دلیل تراکم و پر پیچ و خم بودن خود، آن هم در ارتفاع به هیچ وجه قابل برش توسط سارقین نمیباشد.

حتی با فرض برش نیز سارق می بایست تعداد بسیار زیادی از آنها را با هم برش دهد تا فضای کافی برای عبور خود را به وجود آورد.
در عمل این کار نیاز به زمان بسیار زیادی است و عملا غیر ممکن می باشد. همین ویژگی باعث شده است که کلا سارق را از هر گونه اقدام منصرف سازد.

برای مطلع شدن از قیمت های جدید نرده حفاظ شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید.

🌟09195900029

♦️امنیت  نرده حفاظ شاخ گوزنی در قم

اگر بخواهیم حفاظ را از لحاظ امنیتی بسنجیم باید گفت که حفاظ های روی دیوار امتحان خود را پس داده است و تا حد قابل توجهی مانع نفوذ سارق به داخل خانه از بالای دیوار شده است.

در گذشته که دیوار خانه ها کوتاه تر بود و حفاظ های روی دیوار چندان مقاوم نبودند یا کلا استفاده از آن ها چندان به شکل امروزی مرسوم نبود یکی از بزرگترین و جدی ترین معضلات آمدن دزد از بالای به داخل خانه بود.

همواره همیشه این ترس وجود داشت که هنگامی که صاحب خانه در منزل حضور ندارد و یا زن و فرزند تنها هستند امکان ورود سارق وجود دارد و بروز همچین اتفاقی ممکن است بسیار آذار دهنده باشد و تبعات جبران ناپذیری را برای آن خانواده به بار بیاورد.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رایج شدن استفاده از این دسته از حفاظ با ارتفاع های بلند تر و مدل های ایمن تر همانند حفاظ شاخ گوزنی نفوذ از روی دیوار را برای سارقین نا ممکن ساخته و ترس و استرس ناشی از این اتفاق را برطرف ساخته

چرا که دزد دیگر برای نفوذ همچین ریسکی نخواهد کرد چون هر لحظه ممکن است به نوک شاخک های تیز گیر کند و زخمی شود و بعد از آن امکان فرار وجود نداشته باشد و در نهایت گیر بیفتد.

♦️بهترین حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظی مطمئن و به صرفه

شاخ گوزنی همانطور که از نامش پیداست مدل آن از شاخ گوزن الگو برداری شده و این طرح نو زیبا را به ارمغان آورده که با نمونه های قبلی به کلی متفاوت می باشد.
طراحی خاص این حفاظ از ورود هر سارقی به داخل خانه محافظت می کند و سارقین در هنگام مواجه با آن از اقدام به سرقت منصرف خواهد شد.
در صورت تلاش برای ورود امکان آسیب دیدگی و جراحت های خطرناکی برای سارق وجود دارد به همین دلیل در نهایت منصرف شدن میتواند بهترین گزینه پیش رو باشد.
چنین محصولی که به این میزان میتواند امنیت خانه را برآورده کند و موجب حفظ امنیت خانه شما شود نسبت به قیمت تمام شده مقرون به صرفه خواهد بود.

چندان تفاوت قیمتی چشم گیری نسبت به حفاظ های قدیمی وجود ندارد و اگر نسبت به گذشته دچار نوسانات شده آن هم دلیلش قیمت روز آهن می باشد که جزو متریال اولیه حفاظ شاخ گوزنی به شمار می رود این افزایش قیمت به دلیل رشد چند برابری قیمت این محصول نسبت به گذشته می باشد.

با این حال باز هم سفارش و نصب حفاظ امری ضروری در عین حال مقرون به صرفه تلقی می گردد.

♦️زیبا یی نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی به دلیل طراحی و سبک جدیدی که دارد تفاوت بسیار زیادی با نمونه های قبلی ایجاد نموده است و در ابتدا به دلیل این تفاوت چشم گیر خرید این محصول به آن اندازه زیاد نبود اما رفته رفته با گذر زمان و با آشنا شدن مزایای بالای این حفاظ خرید آن زیاد شد

و نصب آن بر روی دیوار خانه ها خیلی بیشتر از قبل شد و همین امر سبب شد تا جایگزین نمونه های قبلی و ساده شود که از امنیت بسیار پایین تری هم برخوردار بودند.
چرا که تراکم شاخک های نوک تیز حفاظ های قبلی به طور منظم بوده و تنها با آسیب رساندن یک یا دو میله های نرده به راحتی سارق وارد خانه میشد.
اما نرده شاخ گوزنی با تراکم بالای شاخک های نوک تیز خود و در هم تنیدگی این شاخک ها امکان ورود از بالای دیوار نا ممکن ساخته و می تواند امنیت برای خانه شما به ارمغان آورد.

♦️نصب حفاظ بالای دیوار شاخ گوزنی در قم

یکی از بزرگترین مزیت های نرده حفاظ شاخ گوزنی این است که نسبت به سایر حفاظ ها نصب آسان تری دارد و از لحاظ زمانی نیز وقت کمتری میگیرد.

نرده شاخ گوزنی به میزان تراکم حفاظ مورد نیاز شما و ارتفاع دیوارمنزلتان زمان نصب متغیری دارد و به صورت قطع نمیتوان گفت اما به دلیل سهولت نصب این حفاظ به احتمال زیاد تنها یک روز کاری زمانبر باشد.

نکته حائز اهمیت دیگراین حفاظ ها این است که بدون آن که به دیوار منزل شما گزند و آسیبی برساند میتواند بروی آن پیاده سازی شود و همین امر موجب افزایش محبوبیت این نرده شده است.

این ویژگی مهم باعث شده که نرده شاخ گوزنی معمولا بر روی همه دیوار ها قابل نصب باشد.

محافظ شاخ گوزنی با این که دارای سازگاری بالایی است و قابلیت نصب بروی اکثر دیوار ها را دارد اما به این نکته باید توجه داشت که پیاده سازی حفاظ را باید به دست افراد خبره و متخصص این کار سپرد تا از بروز هر گونه مشکل به صورت حداکثری جلوگیری کند.

حفاظ بالای دیوار از آن جایی که محصولی از پیش ساخته شده به حساب می آید و به سر هم بندی و ساخت در هنگام نصب نیاز ندارد و به همین دلیل این فرآیند نمی تواند به حد زیادی وقت گیر و زمانبر باشد و صرفا وقت جهت نصب خود حفاظ گرفته میشود که آن هم چندان زمان زیادی نمی برد.

از لحاظ تایمی نیز نصب این محصول چندان وقتگیر نخواهد بود و در عرض یک روز کاری کار نصب به اتمام خواهد رسید.

نرده شاخ گوزنی به وسیله پین هایی به لبه دیوار متصل خواهد شد و نمیتوان آن را جدا کرد. همان تراکم بالای حفاظ به خودی خود مانع از دستکاری سارق و آسیب رساندن به پین های متصل داده شده می باشد.

♦️ طراحی و ساخت حفاظ شاخ گوزنی در قم

حفاظ شاخ گوزنی جزو مدرن ترین و به روز ترین نوع حفاظ های روی دیوار به شمار میرود و این نوع از حفاظ ها به تدریج و رفته رفته دارند جایگزین نمونه قدیمی حفاظ های روی دیوار می شوند.

طراحی خاص و منحصر به فرد این حفاظ ها باعث افزایش محبوبیت این حفاظ شده و به فراگیری آن کمک زیادی کرده است.

همین امر باعث شده که مشتری در هنگام خرید این دسته از نرده ها را به نمونه های قدیمی و ساده تر که بسیار تکراری شده بود ارجح بداند و انتخاب اول آن محافظ شاخ گوزنی باشد.

حفاظ شاخ گوزن به نحوی طراحی شده که امکان نفوذ به داخل آن نا ممکن می باشد چرا که بر خلاف نمونه های قبلی تراکم شاخک های حفاظ بسیار زیاد است

و این شاخک ها بر هم تنیده هستند و به طور نا منظم به همدیگر پیچ خورده اند و همین امر موجب شده که اگر به یک یا دو تا از شاخک ها آسیب رساند بقیه آن ها نیز مانع عبور می شود.

در ضمن به دلیل خاصیت الاستیک بودن و صلب نبودن این دسته از حفاظ ها امکان شکستن میلگرد های نوک تیز آن به هیچ وجه وجود ندارد.

با وجود در هم تنیدگی شاخک ها با ارتفاع زیاد و تراکم بالا در صورت آسیب رساندن به یکی از شاخه ها برای عبور از آن فایده ای ندارد و شاخه های بعدی امکان ورود را نخواهند داد.

طراحی منحصر به فرد این حفاظ به نحوی است که ورود سارق را از بالای دیوار را حد الامکان نا ممکن سازد و این اجازه را به سارق ندهد تا به راحتی از بالای دیوار به داخل خانه نفوذ نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *