قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سراب-حفاظ بوته ای در سراب

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سراب-حفاظ بوته ای در سراب

🔴09195900029-02166675369 🔴

🔵 حفاظ روی دیوار در سراب

نصب حفاظ برای تأمین نمودن امنیت از پرکاربردترین موارد در جامعه ما است و می‌تواند کمک‌  مناسبی برای ایجاد آرامش در افراد باشد.

امنیت جزو مهم‌ترین مواردی میباشد که انسان ها در زندگی به آن نیاز دارند و سعی دارند هزینه‌هایی را برای این زمینه قبول نمایند تا ایمنی و امنیت زندگی آنها تأمین گردد.

در شرایط مختلف هزینه برای ایجاد امنیت متفاوت میباشد، انسان همواره سعی دارد در خرید وسیله نقلیه ماشین ایمن تری را به نسبت بودجه خود خریداری نماید

یا برای خرید مسکن دنبال یک خانه یا مکانی میباشد که امنیت زیادتری داشته همچنین علاوه بر این از مسائل حفاظتی و امنیتی مانند حفاظ بهره مند گردد.

امروزه وسایل و تجهیزات امنیتی پیشرفته‌ای مانند دوربین‌ مداربسته و دزدگیر الکترونیکی در بازار موجود میباشد که می‌توانیم با کمک این تجهیزات علاوه بر تأمین امنیت از وضعیت ساختمان و خانه در هر مکان و زمان با اطلاع شویم،

اما با این وجود استفاده از حفاظ‌های امنیتی مورد توجه و استفاده زیادی قرار می‌گیرد. دلیل استفاده نمودن همیشگی از این نوع حفاظ‌ها، جلوگیری ازسرقت و ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان محل زندگی است .

تجهیزات حفاظتی و  امنیتی مانند دوربین مدار بسته  فقط بحث نظارتی حفاظت و امنیت را پوشش می‌دهند اما امکان محافظت و جلوگیری از ورود سارقان و افراد متجاوز را ندارند.

ولی انواع حفاظ‌ ساختمان مانند  حفاظ شاخ گوزنی تأثیر خیلی زیادی در  محافظت و جلوگیری از ورود سارقان و افراد مزاحم به داخل ساختمان و  خانه دارند.

شایان ذکر میباشد که حفاظ‌ها شامل مدل‌های گوناگون با شکل متفاوت می‌باشند و با توجه به نوع کاربرد و شرایط محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

🔵حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی در سراب

نرده شاخ گوزنی از بهترین مدلهای نرده روی دیوار است که به شدت در ایران کاربرد دارد.

حفاظ شاخ گوزنی را می توان به عنوان محافظ پنجره نیز به کار برد.

شکل ظاهری این نرده فلزی، شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد.

سرشاخه های محافظ شاخ گوزنی بسیار تیز است؛ به همین دلیل است که عبور از این حصار، تقریباً محال است.

از میلگرد هایی که تیز و برنده هستند در ساخت این محصول استفاده شده ,در این حفاظ باید از میلگرد نمره 10 استفاده شود تا کیفیت بالاتری داشته باشد.

سپس با استفاده از رنگ روغنی، رنگ پودری و کوره ای رنگ آمیزی می شود.

شاخ گوزنی را می توان به عنوان محافظی برای پنجره های مسکونی یا دفاتر اداری استفاده کرد.

اگر می خواهید هیچ دزد و سارقی وارد خانه شما نشود، روی دیوارهای خانه خود نرده شاخ گوزنی نصب کنید.

🔵 امنیت حفاظ شاخ گوزنی در سراب

حفاظ دیوار شاخ گوزنی از محصولات حفاظتی محسوب می‌شود که بهره‌گیری از آن می‌توان موجب تضمین امنیت گردد. این حفاظ ساختمان دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است.

داشتن این ویژگی به سبب آن که نرده شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع بالایی تولید شده است،

به واسطه برخورداری از این ویژگی می‌توان با بهره‌گیری از این حفاظ دیواری از ورود سارقان به داخل ساختمان‌‌‌های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

این مدل از حفاظ روی دیوار به علت داشتن این ویژگی، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

حفاظ شاخه گوزنی یکی از مدل‌‌‌های حفاظ‌‌‌های ساختمانی است که از آن بسیار بهره گرفته می‌شود.

 

این مدل از حفاظ دیواری به واسطه طراحی و ساختاری که داراست، برای تمام ساختمان‌ها با کاربری‌‌‌های متفاوت قابل استفاده می‌باشد.

نکته قابل توجه آن است که نرده شاخ گوزنی را می‌توان بدون نیاز خرابی و حتی پس از اسکان در ساختمان نیز نصب و اجرا کرد و از مزیت‌‌‌های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند شد.

این محصول حفاظتی به واسطه برخورداری از تراکم و ارتفاع بالایی که از آن برخوردار می‌باشد، در کنار قیمت مناسب آن، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می‌باشد.

استفاده از حصار شاخ گوزنی برای ساختمان‌‌‌های مختلف این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان به فضایی امن دسترسی یافت.

این مدل یکی از بهترین و محبوب ترین مدل از حفاظ‌‌‌های مدرن است که از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می‌شود.

🔵نکات مهم در هنگام خرید حفاظ روی دیوار در سراب

برای یک خرید موفق  باید به یک سری نکته توجه شود و نباید به راحتی از آنها چشم پوشی کرد.

این حصار هایی که معرفی شد، از جمله رایج ترین مدلهای حفاظ دیوار بودند که با آنها آشنا شدید.

☑️جنس حفاظ:

جنس حفاظ باید از نوع فولاد یا همان اهنی باشد که معمولا همه جنس های موجود در بازار از همین نوع فولادی هست و فولا دارای استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

☑️ارتفاع نرده:

مهم ترین چیزی که برای یک نرده خوب مهم است ارتفاع آن هست که در قیمت حفاظ هم بسیار تاثیر دارد و همانطور که بالا تر گفته ارتفاع محافظ دیوار بین یک تا یک ونیم متر  ساخته میشود.

☑️تراکم شاخه ها:

تراکم شاخه ها را تعداد میله های عمود روی هر متر مشخص می کند هرچه تراکم کم تر باشد فاصله میله های عمودی بیشتر میشود که هزینه ساخت آن کم تر میشود وهرچه تراکم بیشتر شود امنیت بالاتر میرود در عین حال قیمت آن افزایش می یابد.

☑️نوع حفاظ:

باتوجه به نیاز و سلیقه مشتری نوع حفاظ انتخاب میشود مانند(سرنیزه ای، شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار ، نخل مرداب و یا لیلیوم) و هر کدام از این مدل ها زیبایی های متناسب با نمای ساختمان را دارند.

 

✳️برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حفاظ ها با این شماره‌ها تماس حاصل فرمایید:

💎09195900029-02166675369💎

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *