نصب حفاظ بوته ای در گرگان-حفاظ شاخ گوزنی در گرگان

نصب حفاظ بوته ای در گرگان-حفاظ شاخ گوزنی در گرگان

🔴09195900029-02166675369 🔴

✨کیفیت حفاظ بوته ای در گرگان

بی شک کیفیت محصول یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مرغوب بودن کیفیت محصول این اطمینان را به شما خواهد داد که در دور افتاده ترین قسمت ها نیز با خیالی راحت به استراحت کردن بپردازید.

کیفیت حفاظ بوته ای به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله این موارد می توان به جنس آن اشاره نمود.

جنس این حفاظ از فلز ضد زنگ می باشد که سالیان سال حالت اولیه خود را حفظ کرده و به هیچ وجه از بین نخواهند رفت.

همچنین در برابر پوسیدگی نیز مقاومت مطلوب را داشته و در مقابل باران و برف نیز هیچ گونه تغییر حالتی در آنها مشاهده نخواهید کرد.

همچنین این حفاظ در مقایسه با حفاظ های قدیمی هم امنیت بیشتری داشته و هم مقرون به صرفه تر خواهد بود که به همین دلیل در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

باید بدانید که یکی از بهترین مراکز تولید حفاظ بوته ای تولیدی حفاظ طهرون می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین محصول را به بازار عرضه کرده است و می توانید از کیفیت تمامی اجناس این فروشگاه اطمینان داشته باشید.

تمامی حفاظ هایی که این شرکت تولید می کند قابل استفاده در منازل, باغ ها, ادارات و… خواهد بود.

✨ساخت حفاظ بوته ای در گرگان

همیشه این امکان وجود دارد که دیوارها را بسیار بلند ساخت یا با استفاده از نرده ها و حفاظ های روی دیوار آنها را ایمن کرد . اما هیچ تضمینی وجود ندارد که ارتفاع دیوار یا نرده از ورود سارقان جلوگیری نماید .

به خصوص اگر سارق حرفه ای باشد . حتی ممکن است از سیم خاردار برای حفاظت از اماکن مسکونی ، اداری یا حتی باغ خود استفاده کنید .

ولی توجه داشته باشید سیم خاردار علاوه بر ظاهر خشن و زشت ، بسیار راحت بوسیله ابزار ساده قیچی میشوند .

علاوه بر استفاده از دیوار بلند ، نرده وسیم خاردار ، بعضی ها هم از شیشه شکسته بر روی دیوار استفاده میکنند که علاوه بر خطرناک بودن ، امکان ایجاد جراحت های شدید برای حیوانات ( گربه و پرندگان ) و سارق میشوند و به راحتی هم بوسیله یک چکش میشود آن را خرد کرد .

این روزها انواع مختلف حفاظ ها برای ایجاد امنیت موثر در بازار وجود دارد . یکی از این نوع حفاظ ها ، حفاظ بوته ای است .

حفاظ بوته ای مانند حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک سپر امنیتی و ضد صعود بر روی دیوار قرار می گیرد، و مانع بزرگی برای هر نوع ورود بی اجازه محسوب می شود.

حفاظ بوته ای در عین زیبایی ، یک راه حل ساده و موثر برای افزایش امنیت دیوارمنزل ، شرکت ، کارخانه ، باغ و … است

که از جنس ضد زنگ ، ضد ضربه و فولاد گالوانیزه ساخته میشود و دارای ساختار قوی و محکمی است که اتصالات آن براحتی ازهم و یا از دیوار جدا نمیشوند . نصب آنها هم به علت این که از قبل ساخته شده اند بسیار آسان است .

✨امنیت حفاظ شاخ گوزنی در گرگان

اما واقعا چه نوع حفاظی برای دیوار خانه بهترین است، هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ امنیت؟

باید بدانیم که اشخاصی که معمولا اقدام به عبور از روی دیوار میکنند معمولا از امادگیه جسمانی بالایی برخوردارند و افرادی سبک وزن هستند که براحتی میتوانند از ارتفاعات بالا پرش کنند. پس باید حفاظی طراحی کنیم که بتواند مانعی برای افراد ورزشکار! باشد.

همواره زمانی که در کوچه و خیابانها در حال گشت و گزار هستیم چشمان مان به حفاظ های نیزه ای که بر سر دیوار های خانها یا ساختمانها نصب شده اند خورده است.

اما معمولا بیتوجه از آنها عبور کرده ایم. این نوع حفاظ ها بسیار طراحی ساده و منظمی دارند از طرفی هم ارتفاع آنها بلند بوده و معمولا نیزهای آنها به سمت بیرون از حیاط ساختمان خمیده شده است.

نکته ای که باید بدانیم این است که این نوع حفاظ بسیار مستحکم بوده و اگر فرد سارق که از امادگی جسمانی مطلبی برخوردار است بخواهد از آن عبور کند،

با آویزان شدن از آن میتواند از روی آن عبور کرده چون که این حفاظ بسیار محکم بوده و میله های آن خم نشده و همین موضوع امنیت خاطری را برای فرد متجاوز بوجود اورده تا بتواند از روی آن عبور کند.

اما چه حفاظی واقعا برای روی دیوار ایمن ترین است؟

در سالهای اخیر ما و همکارانمان سعی بر آن داشتیم تا بتوانیم حفاظی را طراحی کنیم تا بهتیرن پاسخ را به سوال شما عزیزان بدهد.

یکی  از مواردی که باعث ضعف حفاظ نیزه ای شد مستحکم بودن آن بود!

ما باید حفاظی طراحی کنیم که همانند سیم خار دارارزش داشته باشد و از تیغ های تو در تو و طویل تشکیل شده باشد.

یکی از راه های ساخت حفاظ با اشکال متنوع استفاده از انواع میلگرد های نوک تیز و خمیده شده است.

خوب میلگرد نمره 10 بخاطر اینکه از قطر متناسبی برای ارتفاعات معمول ساخته شده است لرزش متناسبی را به عنوان حفاظ روی دیوار میتواند داشته باشد.

اما تنها نکته ای که مهم است امنیت نیست! دیوار خانه ها مهم ترین نقش را در زیبایی یک خانه یا ویلا ایفا میکنند.

برای همین با تجمع میلگردها میتوان انواع مختلفی از اشکال طبیعی و هندسی را بوجود آورد. یکی از این اشکال ساخت حفاظی است شبیه به شاخ های گوزن!

نتیجه میگیریم ایمن ترین حفاظ روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای می باشند

حفاظ شاخ گوزنی در گرگان

حفاظ شاخ گوزنی دیوار یکی از انواع حفاظ های آهنی دیوار است که شگرد بسیار خارق العاده ای برای به دام انداختن افراد مزاحم دارد.

هیچ راه فراری از این نرده آهنی محافظ دیوار برای هیچ جنبده ای وجود ندارد. تعاریف و ویژگی های بسیار زیادی برای نرده آهنی شاخ گوزنی بیان شده است که گاهی اوقات اغراق آمیز و برخی مواقع هم جای بحث  دارند، اما در نهایت این حفاظ آهنی دیوار را می توان از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع حفاظ دیوار دانست.

حفاظ نرده کله گوزنی دیواری جهت تامین امنیت بر روی دیوار نصب می‌شود. دارای طرحی در هم تنیده است که کاملا عبور سارقان را غیر ممکن می‌کند.

این نوع سیستم دزدگیر در محوطه باغ‌ها، خانه‌ها، ویلاها ، شرکت‌ها و کارخانجات استفاده می‌شود. شاخه‌های بلند و تیز آن مانند شاخ‌های گوزن است و راهی برای عبور دزدان نمی‌گذارد.

ویژگیهای حفاظ بوته ای خاردار در گرگان

🔸دارای کیفیت بالا و بازدارنده موثر در مقابل نفوذ

🔸مقرون به صرفه در مقایسه با سایر حفاظ های قدیمی

🔸نصب سریع و آسان

🔸قابل عرضه در ارتفاع های مختلف بنا به درخواست مشتری

🔸ازجنس فولاد ضد زنگ ، گالوانیزه گرم و الکترو گالوانیزه یا PVC  و ….

🔸حفاظ بوته ای  ایده آل برای حفاظت از سقف های کوتاه ، دیوار (دیوار منازل مسکونی ، شرکتها و ادارات ،  کارخانجات ، مدارس ، مراکز پزشکی و نظامی ، باغ و ….)

🔸ظاهر زیبا

🔸بسیار با دوام و مقاوم در برابر پوسیدگی ، ضربه و زنگ زدگی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *