تولید حفاظ شاخ گوزنی در یاسوج-حفاظ بوته ای در یاسوج

تولید حفاظ شاخ گوزنی در یاسوج-حفاظ بوته ای در یاسوج

🌟🌟09195900029-02166675369🌟🌟

✨تولیدی حفاظ شاخ گوزنی در یاسوج

حفاظ شاخ گوزنی با ایده اولیه ای از شاخ های درهم تنیده و محکم و زیبای گوزن به دست آمده است.

یکی از فاکتورهای مهم در حفاظ ها وجود نقاط تیز در آن ها می باشد و با الهام گرفتن از شکل کلی شاخ های گوزن به تعداد نقاط تیز مناسبی می رسیم.

از دیگر ویژگی های شاخ گوزنی تناسبات و تعداد شاخه های تصاعدی آن می باشد.

به این صورت که در سال اول دو قسمت در پیشانی آن ها می روید و به آنها شاخه اصلی می گویند و در طول زندگی گوزن باقی می ماند.

این شاخه ها در بهار ظاهر می شوند و در تابستان رشد می کنند. در سال دوم یک شاخ میله ای از آن پدید می آیند و در سال بعد شاخه های فرعی می رویند.

✨ساخت محافظ شاخ گوزنی در یاسوج

جهت تولید حفاظ ها نیاز به ابزار و تجهیزاتی هست که کیفیت و نوع آن ها تاثیر بسزایی در تولید محصول مرغوب و با کیفیت دارد.

معمول ترین تجهیزاتی که در تولید این محصول استفاده می شوند عبارتند از قیچی مخصوص، دستگاه خم، دستگاه پودر پاش، مشعل، ابزار جوشکاری، سنگ فرز، دریل، متر و … .

علاوه بر این که تجهیزات مذکور باید از بهترین کیفیت ها باشند، لازم است متریال مورد استفاده که نوعی فلز مخصوص است.

از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. به دلیل این‌ که حفاظ شاخ گوزنی کارایی و ضرورت بالایی دارد، تولیدکنندگان مختلفی اقدام طراحی و تولید این نرده ها می‌ کنند.

این تولیدکنندگان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مناسب حفاظ‌ های شاخ‌ گوزنی تولید می‌ کنند. این نرده ها در کنار دیگر تجهیزات امنیتی و انواع حفاظ‌ ها در بازار به فروش می‌ رسند.

در فرایند تولید نرده شاخ گوزنی محصول آخر زمانی خوب و درجه یک است که نه تنها تجهیزات مورد استفاده و مواد اولیه درجه یک باشند بلکه باید توسط متخصص ترین افراد هم نظارت شوند.

✨قابلیت نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی انواع دیوار

حفاظ شاخ گوزنی را می توان بر روی انواع دیوار ها از جمله دیوار های آجری یا بتنی نصب کرد،و بتوان اطمینان حاصل کرد که نصب از امنیت بالایی برخوردار بوده و استحکام قابل توجهی از نظر چسبندگی به دیوار را دارا باشد.

حفاظ شاخ گوزنی را میتوان بر روی انواع دیوارهای آجری، بتنی و … نصب کرد.

دیوار هایی که برای نمای زیبا از انواع چوب پلاست استفاده کرده اند نیز می توانند این قابلیت را داشته باشند که نرده های شاخ گوزنی در انواع مختلف را روی خود قرار دهند و از امنیت بالاتر دیوار ها برخوردار شوند.

تولید کننده های حفاظ های شاخ گوزنی، نرده های خود را به نوعی تولید کرده اند که میزان پیچ خوردگی مناسبی نداشته و آن امنیت لازم را برای مصرف کننده به همراه نخواهد داشت.

میزان پیچ خوردگی شاخ های حفاظ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به گونه ای باشد که فاصله جانبی شاخ ها به هم نه خیلی نزدیک باشند و نه خیلی دور.

این پیچ خوردگی ها باید به شکلی ایجاد شوند که امکان عبور فرد یا در برخی موارد طبق نیاز مشتری حیواناتی مثل گربه از لا به لای شاخ ها وجود نداشته باشد.

✨خرید حفاظ شاخ گوزنی در یاسوج

اگر قصد داری حفاظ شاخ گوزنی بخری لازمه قبل از خرید به این نکاتی که میگم توجه کنی

قبل از هرچیزی باید بدونی که حفاظ شاخ گوزنی رو میخوای روی چه دیواری نصب کنی. و ارتفاع دیوار رو مد نظرت قرار بدی. ارتفاع دیواری که حفاظ شاخ گوزنی روش نصب میشه اهمیت داره.

دوم باید توجه کنید که روی دایوار محل عبور کابل برق یا تلفن نباشه که موقع نصب حفاظ شاخ گوزنی به مشکل بر میخوری.

سوم متراژ دیواری که میخوای حفاظ شاخ گوزنی روش نصب کنی. بر اساس متراژی که میخوای شاخ گوزنی رو روش نصب کنی و تراکمی که میخوای داشته باشه قیمت حفاظ شاخ گوزنی که قراره بخری و نصب کنی فرق داره.

توجه داشته باش که اگر میخوای حفاظ شاخ گوزنی رو تو محیط بیرون و در محیط باز استفاده کنی برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی زنگ نزنه و دچار رنگ پریدگی نشه

و نمای خونتو بهم نریزه حتما قبلش به ما بگو که از رنگ های ضد آب در رنگ زدن حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم تا دوام حفاظ شاخ گوزنی به مدت طولانی برقرار باشه.

این نکته رو مد نظرت قرار بده کمه رنگی حفاظ شاخ گوزنی هم مهمه. چون میتونی حفاظ رو با رنگ دیوار یا رنگ ساختمان ست کنی. ما تو مجموعه تولیدی حفاظ طهرون حفاظ شاخ گوزنی رو با هر تراکم و هر رنگی که مشتری بخواد براش تهیه میکنیم.

ویژگیهای حفاظ بوته ای در یاسوج

🔸دارای کیفیت بالا و بازدارنده موثر در مقابل نفوذ

🔸مقرون به صرفه در مقایسه با سایر حفاظ های قدیمی

🔸نصب سریع و آسان

🔸قابل عرضه در ارتفاع های مختلف بنا به درخواست مشتری

🔸ازجنس فولاد ضد زنگ ، گالوانیزه گرم و الکترو گالوانیزه یا PVC  و ….

🔸حفاظ بوته ای  ایده آل برای حفاظت از سقف های کوتاه ، دیوار (دیوار منازل مسکونی ، شرکتها و ادارات ،  کارخانجات ، مدارس ، مراکز پزشکی و نظامی ، باغ و ….)

🔸 ظاهر زیبا

🔸بسیار با دوام و مقاوم در برابر پوسیدگی ، ضربه و زنگ زدگی

✨ساخت حفاظ بوته ای دیواردر یاسوج

استانداردهای خاص و ثابتی برای نرده بوته ای وجود دارد که حتما باید در هنگام ساخت آنها رعایت شوند.

اندازه میلگردهای اصلی و نیزه ها، فاصله میلگردها، ارتفاع بوته و عرض حفاظ همگی باید به حد اعتدال و مناسب انتخاب شده و بهترین میزان کارایی ثابت را با هم داشته باشند.

از این رو ساخت حفاظ بوته ای هم اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده و روی همه مزیت های آن تاثیر خواهد داشت. یک سازنده خوب با تجربه بالایی که دارد می تواند ایده آل ترین حالت را برای ساخت حفاظ بوته ای در نظر بگیرد.

ساخت این حفاظ در دو عامل اصلی خلاصه می شود. تجربه و امکانات لازم است که می تواند برتری یک سازنده را نسبت به سایر آهنگران مشخص نماید.

از این رو شما برای سپردن وظیفه ساخت حفاظ بوته ای دیوار حیاط خود باید بهترین سازنده حفاظ بوته ای را انتخاب کنید.

تماس با ما :

🌟🌟09195900029-02166675369🌟🌟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *