حفاظ بوته ای در سنندج-نصب حفاظ شاخ گوزنی در سنندج

حفاظ بوته ای در سنندج-نصب حفاظ شاخ گوزنی در سنندج

🔴09195900029-02166675369 🔴

🌀حفاظ روی دیوار بوته ای در سنندج

حفاظ بوته ای (نرده شاخ گوزنی بوته ای)، نوعی نرده فلزی است که ساختار محکمی دارد و اتصالات آن به راحتی از هم و از دیوار جدا نمی شوند.

این محصول به خاطر درهم تنیدگی زیاد غیرقابل نفوذ میباشد و جلوی ورود هر بیگانه ای را می گیرد.

نرده بوته ای ضد زنگ و ضد ضربه است و نصب آن خیلی سریع و راحت انجام می شود.

حصار بوته ای کیفیت بسیار بالایی دارد و یک سپر امنیتی واقعی است که راه را برای ورود بدون اجازه می بندد.

نرده بوته ای در اندازه های مختلف ساخته می شود و در برابر پوسیدگی و ضربه بسیار مقاوم است.

از نرده بوته ای می توان به عنوان حصار دیوار در منازل مسکونی، اداره ها، کارخانه ها، مدارس، بیمارستانها، باغ و مراکز نظامی استفاده کرد.

هرچه ارتفاع محافظ بوته ای بیشتر باشد راه ورود سارقان سخت تر می شود ولی ارتفاع بیش از حد معمول نه تنها مفید نیست بلکه باعث هزینه اضافی مشتری خواهد شد

🌀قیمت حفاظ روی دیوار در سنندج

حفاظ روی دیوار باعث ایجاد امنیت هر خانه می شود، عوامل بسیار زیادی هستند که در قیمت محافظ روی دیوار تاثیر دارند که برخی از نمونه های موثر را در پایین برای شما آورده ایم عبارتند از:

🔸تراکم : هرچه تراکم حفاظ ها بیشتر باشدامنیت شما بشتر می شود یعنی هرچه فاصله میان میله های عمودی زیاد باشد سبک تر و ارزان تر می شود و هرچه فاصله بین میله ها کم تر باشد تراکم زیاد تر خواهد شد و وزن آن نیز زیاد تر خواهد شد که قیمت آن بیشتر خواهد شد ولی امنیت بیشتری دارد.

🔸ارتفاع : هم در  امنیت و هم قیمت نرده روی دیوار موثر است که باید نسبت به ارتفاع دیوار ساخته شود در اندازه گیری دیوار باید محل سوراخ کاری هایی که برای نصب کردن ایجاد می شود را مشخص نمود.

🔸عرض : بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است ولی اندازه اصلی هنگام اندازه گیری بدست خواهد آمد که باید دقیق باشد که کوچک یا بزرگ نشود و قابل نصب روی دیوار باشد.

🔸جنس رنگ : معمولا از رنگ کوره ای استفاده می شود که کیفیت زیادی دارد وباعث سالم ماندن نرده حفاظ شما می شود ولی در بعضی مواقع از رنگ روغنی استفاده می شود.

🔸نوع جوش : از جوش های نقطه ای استفاده می شود که باید به صورت دو طرفه جوشکاری انجام شود تا کیفیت آن زیاد شود و از عقب و جلو وقتی کشیده یا هل داده می شود مقاوم باشد و کنده نشود.

نرده حفاظ دیوار بخش بسیار مهم در امنیت ساختمان ها هست که بدون انها خانه یا باغ شما مانند قلعه بدون نگهبان است که هر لحظه احتمال حمله به آن وجود دارد.

🌀انواع محافظ برای روی دیوار در سنندج

🌀امنیت حفاظ شاخ گوزنی در سنندج

نخستین کار جهت ممانعت از از ورود دزد به خانه این است که ،فرصت ها را در نظر بگیرید و نسبت به نصب حفاظ به ساختمان خویش اقدام نمایید .

از جمله حفاظ هایی که مانع ورود شخص به داخل منزل می شود و امنیت را برای افراد ساختمان به همراه دارد حفاظ شاخ گوزنی می باشد .

این نوع حفاظ بر روی دیوار نصب شده و با طراحی تودرتو و پیچیده همچنین تیزی های نیزه ای شکلی که دارد  وارد شدن شخص سارق به داخل ساختمان را غیر ممکن می کند .

 این نرده های شاخ گوزنی در انواع گوناگونی تولید می شود و برای صاحب خانه ها این فرصت را ایجاد می نماید تا علاوه بر زیبایی امنیت ساختمان را نیز تقویت نمایند .

به طور کل باید جهت جلوگیری از داخل شدن اشخاص غیر مجاز به داخل منزل یکسری اقدامات ،هم در داخل و هم در محیط بیرونی ساختمان انجام شود.

از این رو شما از حفاظ های شاخ گوزنی می‌توانید به عنوان محافظ مقاوم جهت امنیت ساختمان خویش استفاده نمایید .

چرا که حفاظ شاخ گوزنی به عنوان ایمن ترین حفاظ ها شناخته شده است .

این نوع حفاظ ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد و با ایجاد امنیت می تواند از جان و مال خانواده محافظت نمایند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *