ساخت حفاظ بوته ای درکاشان-حفاظ شاخ گوزنی درکاشان

ساخت حفاظ بوته ای درکاشان-حفاظ شاخ گوزنی درکاشان

🌟🌟09195900029-02166675369🌟🌟

✨نرده شاخ گوزنی مدل بوته ای در کاشان

نرده شاخ گوزنی مدل بوته ای از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در کاشان دارد.

با این تفاوت که حفاظ بوته ای یک ردیف در عرض بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی دارد. در نتیجه حجم بیشتری را روی دیوار پوشش میدهد و به لحاظ ظاهری نیز متراکم تر دیده میشود.

برای مدل بوته ای نیز شما از ارتفاع 40 سانت تا 150 و بالاتر هم میتوانید سفارش دهید. توصیه ما به اکثر خریداران , استفاده از ارتفاع 90 تا 120 سانتیمتر است.

زیرا در این سایزها بیشتریت امنیت و زیبایی را خواهید داشت. در عین حال گاهی در برخی قسمت ها نیاز به استفاده از سایزهای مختلف به وجود میآید (به دلیل اختلاف سطح دیوار) که این مورد با هماهنگی کارشناس اندازه گیری کاملا با شما هماهنگ خواهد شد.

✨تولید و نصب حفاظ های بوته ای در کاشان

نوعی دیگر از حفاظ های ساختمانی بوته ای می باشد که به حفاظ شاخ گوزنی بسیار شبیه بوده و مانند بوته های خار دار تنیده در هم است.

حفاظ های بوته ای قابل استفاده برروی دیوار ها , پشت پنجره ها و داخل تراس ها و روی انواع فنس  نیز می باشد.

طراحی حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی به گونه ای است که امکان ایستادن و حرکت روی لبه دیوار را برای انسان و هر جاندار دیگری غیر ممکن می سازد.

حفاظ بوته اي با ساختاري متفاوت نسبت به حفاظ هاي قبلي با شکل و جنس بسيار عالي که از قطعات فلزي در اشکال مختلف خمکاري شده است.

🔴ویژگی حفاظ بوته ای: پوشش کامل امنيتي ،هماهنگ با معماري ساختمان ،غير قابل نفوذ به ساختمان

✨مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در کاشان

اولین و پرفروشترین مدل نرده دیوار,مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی  است. حجم متراکمی از لبه های برنده فلزی که رو به بیرون قرار گرفته اند و هرکدام تا 3 سانتیمتر با دستگاه های مخصوص تیز شده اند.

به سبب وجود این لبه های فلزی و همچنین حجم مناسبی که این حفاظ بر روی عرض دیوار پوشش میدهد؛

بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار شما تامین میکند. کوچکترین تماسی با این لبه های فلزی برنده موجب آسیب جدی خواهد شد. این بزرگترین مزیت برای این نوع حفاظ است.

ریسک بالای عبور باعث صرف نظر کردن مهاجمان خواهد شد. آنها به دنبال گزینه های ساده تری خواهند رفت.

✨ فروش و نصب نرده شاخ گوزنی در کاشان

برای نصب نرده شاخ گوزنی باید از افراد باتجربه و ماهر استفاده کرد. با توجه به اینکه انواع نرده شاخ گوزنی در قطعات 1 متر و 2 متر ساخته می شوند؛

نصاب باید این قطعات را در محل نصب و روی دیوار به هم متصل کند. این اتصالات باید بسیار دقیق انجام گیرد تا در انتها مجموعه یکدستی را شاهد باشم.

همچنین نصاب , برای استحکام حفاظ بر روی دیوار با سوراخکاری بر روی دیوار و قراردادن پین های فلزی داخل آنها , حفاظ را به این پین ها جوش میدهد.

با اتصال حفاظ در طول به هم و همچنین اتصال به دیوار از طریق این پین ها ما بیشترین استحکام را خواهیم داشت.

برای نصب نرده شاخ گوزنی نصاب باید قبل از ساخت نرده , از محل پروژه بازدید به عمل آورد تا موارد خاص مانند انحنای روی سردرب یا وجود موانعی نظیر لوله گاز و … را برسی کند.

با صلاحدید نصاب در برخی دیوارها نیاز به کارهای بیشتری مانند پروفیل کشی سطح کار و … وجود دارد.

انواع مختلفی از نرده شاخ گوزنی برای هماهنگی با بودجه و سلیقه مشتری و هماهنگی با نمای ساختمان وجود دارد. تمامی این مدلها در ارتفاع مختلفی ساخته می شوند. از 40 سانتیمتر تا 150 سانتیمتر و حتی بیشتر!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *