فروش حفاظ بوته ای در بوشهر-حفاظ شاخ گوزنی در بوشهر

فروش حفاظ بوته ای در بوشهر-حفاظ شاخ گوزنی در بوشهر

09195900029

♦️حفاظ های بوته ای در بوشهر

حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی همانند بوته ی خار دارای ارتفاع ( 60-70-80-100 سانتی متر ) وعرض ( 50-60 سانتی متر ) و شاخ و شاخک ( 10 سانتی متر ) می باشد که نوک تمام آنها تیزشده و برروی دیوار ( به شکل7 ) نصب می گردد.

به طوری که سطح کل دیوار را پوشش داده و برخلاف حفاظهای سنتی که خود بهترین دستگیره برای بالارفتن و جای پا برای ایستادن بر روی دیوار را دارد و حیاط را به شکل زندان درمی آورد،

زاویه شاخک ها و خارها ی این حفاظ های بوته ای طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه جایی برای قراردادن دست و پا و بالا رفتن از دیوار را نمی دهد.
این محصول شرکت حفاظ طهرون دارای ایمنی منحصر به فرد است که مورد تایید پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است .

حفاظ بوته‌ای  دارای تنوع در زیبایی، ساختار و رنگ‌به دلخواه مشتری می‌باشد.

♦️ساختار حفاظ شاخ گوزنی در بوشهر

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است.

نوک این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند .

که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود .

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

♦️ امنیت حفاظ شاخ گوزنی دربوشهر

خانه مهم‌ترین محیطی است که فرد در دوران زندگی خود در آن حضور دارد و در حقیقت جزو مکان‌هایی است که فرد باید نهایت آرامش و امنیت را در این مکان احساس کند.

امنیت و آرامش درونی خانه توسط اعضای خانواده تأمین شده و امنیت و آرامش محیطی توسط یکسری از لوازم حفاظتی برای خانه تأمین می‌شود.

حفاظ‌ ها جزو یکی از مهم‌ترین لوازم حفاظتی به شمار می‌روند که انواع مختلفی ازلحاظ کاربرد دارند. انواع حفاظ روی دیوار عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ لیلیوم , حفاظ نیزار , حفاظ بوته ای , حفاظ کلاسیک.

یکی از حفاظ‌ هایی که برای عدم ورود سارقین به محیط خانه استفاده می‌شود حفاظ شاخ گوزنی است که شبیه به شاخ گوزن طراحی شده و که از جنس فلز ساخته می شود که دارای نوکی تیز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل منزل مسکونی می‌شود.

با توجه به اینکه آرامش و امنیت جزو نیازهای اساسی انسان بوده و انسان در اولین گام، این نیاز را درجایی که زندگی می‌کند برآورده می‌سازد ، درنتیجه اطلاع از ابزارهای حفاظتی و همچنین لوازمی که می‌توان از آن‌ها در تأمین امنیت خانه استفاده کرد مهم و ضروری می‌باشد.

♦️ طراحی و تنوع محافظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی دارای نرده های درهم تنیده است و به عنوان یک سیستم ساده دزدگیر عمل میکند.

با پیشرفت علوم و فنون و تکنولوژی، حفاظ هم از این مورد مصون نمانده اند.

مدلهای متفاوتی از این حفاظها وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

خود این محصول به گونه های مختلفی ساخته میشود و تراکم شاخک های آن با هم متفاوت خواهد بود.

حتی شمارش شاخک ها و محاسبه تراکم حفاظ در شرکت های مختلف به روش های گوناگونی انجام می پذیرد.

حفاظ طهرون این امکان را برای مشتری فراهم ساخته تا با هر میزان تراکم مورد نظر شما و با هر طرح دلخواه که شما میخواهید حفاظ ساخته شود و سپس آماده تحویل و نصب گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *