حفاظ شاخ گوزنی در تهران-نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ شاخ گوزنی در تهران-نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران

09195900029-02166675369

🌟نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است.

سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود.

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

بسیاری از مردم در مورد امنیت ساختمان خود در شب نگران هستند درصورتی ‌که اغلب سرقت‌ها در طول روز رخ می‌دهد. زمانی که اهالی خانه در محل کار، مدرسه و یا مسافرت به سر می‌برند.

اگر در حال برنامه ‌ریزی ساخت یک ساختمان جدید و یا در حال اسباب‌کشی به یک مکان جدید هستید و یا اینکه قصد دارید مکان فعلی زندگی‌ تان را بازسازی کنید

برای افزایش حفاظت در برابر ورود غیرمجاز سارقین و مقابله با جرم و جنایت، ضروری است که استانداردهای ایمنی فیزیکی و الکترونیکی و سایر اقدامات امنیتی در ساختمانتان را رعایت کنید تا بتوانید خطرات احتمالی را کاهش دهید.

🌟هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران

نصب حفاظ های شاخ گوزنی یکی از پیچیده ترین و زمان بر ترین بخش های فرایند میباشد. انجام این فرایند به مقدار زیادی جوش co2 و انرژی زیاد نیروی کار نیاز دارد به همین دلیل نصب حفاظ ها هزینه در بر خواهد داشت.

نمیتوان عدد دقیقی را برای نصب این نرده های بالای دیوار اعلام کرد چرا که پروژه با پروژه بسته به شرایط و متراژ کار متفاوت خواهد بود.

خیلی از شرکت های تولید کننده ادعا میکنند که برای نصب حفاظی که خودشان ساخته اند هیچ هزینه ای دریافت نمیکنند اما مطمعن باشید

همان هزینه را بر روی هزینه تولید و فاکتوری که برای شما ارسال کردند کشیده اند و افزایش قیمت داشته. پس شک نکنید برای نصب نرده بالای دیوار باید هزینه ای پرداخت شود.

🌟امنیت نرده شاخ گوزنی در تهران

نرده های نیزه ای قدیمی روی سطح دیوار را پوشش نمیدادند و افراد مهاجم به راحتی میتوانستد روی دیوار آمده و در کنار این نرده ها بایستند

در حالیکه انواع نرده شاخ گوزنی به دلیلی وجود تعداد زیادی نوک فلزی که تا 3 سانت با دستگاه تیز شده اند عملا امکان هیچگونه تماسی را به مهاجمین نمیدهند و به دلیل اینکه حجم مناسبی دارند (40 تا 65 سانت) عملا سطح خارجی دیوار را به راحتی پوشش می دهند.

در بسیاری از موارد سارقین از همین میله ها در نرده های قدیمی برای بالا رفتن از دیوار استفاده میکنند!

تراکم بالایی از فلزهای نوک تیز از پایین حفاظ تا بالای آن باعث بازدارندگی است. بدین صورت که حتی فکر عبور را هم برای ناظری که از پایین دیوار به حفاظ مینگرد غیر ممکن مینماید؛

به دلیل آسیبهای جبران ناپذیر امنیت نرده شاخ گوزنی در بالاترین سطح در طراحی این نوع نرده دیواری در نظر گرفته شده است.

🌟قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل متعددی بستگی دارد: نوع حفاظ شاخ گوزنی , تراکم , ارتفاع , ضخامت میلگرد و…..  و این امر در بسیاری موارد باعث سردرگمی خریداران در انتخاب حفاظ مناسب می شود.

ما در  حفاظ طهرون به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده انواع مصنوعات فلزی نظیر انواع درب پارکینگ, حفاظ پنجره , حفاظ روی دیوار و ….

با تکیه بر تجربه و دانش فنی, در این مقاله تمامی عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی را یک به یک بررسی خواهیم کرد

و در انتها با یک نتیجه گیری کامل و جامع شما را برای انتخاب بهترین حفاظ شاخ گوزنی از لحاظ امنیت و قیمت یاری خواهیم رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *